Monday 4 June 2012

ntah pape ar

assalamualaikum...
hyep hyez hye...
nak cer smtg buleh dak ??
xbuleh,,?? biaq arh,..aq yg pya bl0g,..hang kalut pa...hahhah
aq ceqita psal adik aq s0qg nih,.hahhaha
kmaqin,..kmi blik umah t0k aq,...
pstue xpa arh,..
dk sat,..aq trngat nak mcj adq ankat aq uh,..aq pn mcj lah dya,..
mcj pya mcj,..adik aq uh,..bt pa ntah,..
aq tq0s mqah dya,..dh lar msa uh angin xbqpa na el0k,..
dya plak d0k kcau aq,..aq nk mqah sja ar,..hahah
aq kta mcm2 kat dya,..dya p0n h0t ar,,,
hahahah,..lwak ar dya mqah,..tp aq bt xtw ja,..
biaq kat dya ar,..hehehe...pztue kmi ckap...ny hah perbualn kmi,..
eda : wey kak,aq hntaq mcj kat adik hang bqu hang tw,,,
aku : antaq ar lau bqani,,,
eda : aq antaq bt0i2 bqu hang tw,..
aku : eleh,,,ap ku ksah,,ku tdak pduli,..(aq nyanyi sat) hahhhaha
eda : k xpa,,aq antaq,,
aku : xyah ar..
eda : aq antaq dh,..pdan mka,..hhahah
aku : :( sdeyh vs mqah = mengamuk


lpas uh,..aq pn mgamuk ar,..aq spak dya dya,,dya sepak aq,.hahha
kmi maen lwak sepak,,aq pn mula lah kta dya 0qg gila,...
yg dya plak sy0k tg0k aq mgamuk,..bkan maen ag dya dgn umara gelakk
waduh,..sked haty gila nak mamp0s,..hhahaha
hurmm,,,last sekali aq gqam sgad,..aq td0q atas bda dya,..
hahhahh,..pstue aq gelak2,..hahhhahahhah
s0nok gila,..lma gax aq kmi gd0h,..smpai aq ligan dya kat luaq..
el0k2 dya dk lgan aq,..jmpa mak aq,..mk aq mqah dya,..hahha
pstue kmi pn msuk dlm umah,..umi su0h bersiap,..
nak p kndqi,..heehhe,..
sbl0m bersiap uh,..aq duduk atas bdan ida,,,kbetulan ncet ida jtuh,,
hahahahah,..aq amik ar,..dya mgamuk lah,..xtw nak cqita,..mcm na qeban qumah2 tue,..hahah
dya mnx byak kli,,aq ttp xbg,..
eda : wey,mai lar ncet aq,,
aku : xbuleyh
eda : mai lar,..ish unx nyh,...aq lar,,
aku : hahhahahhah (gelak jhat)
eda : umi tg0k kak amik ncet ida,,,
umi : kak,bg blik ncet dya,,,
aku : xmau,,,
umi : ampa nih nak kna ka?bg blik nset dya,..
aku : xmau gak..
umi : dduuuussshhhhh,...(kna tampaq)
aku n ida : :(
aku : nah amik alik nset unx,,tp kak amik sim,,,hahhah
eda : weyh,,mai lar blik sim aq,,hang pasaipa,.,galak ! umi tg0k kak ambk sim ida..
umi : unx bg blik kak..nk kena lg ka ? ampa nih nak p ka xmau p,..0qg dah siap dh,,ampa bju pn xpkai lg,..ish            
        aq budak2 nih,..
eda : mai sim aq blik..
aku : nah amik blik,..:(
eda : $#@*&^%(&^
aku : ....????
hahahh,..kmi pn bersiap lah,..tp aq ttp xbeh gd0h lg dya,..aq dk pgey dya dgn pgilan 0qng gila...
hahhaha,..jhat aq nih,..lpas blik kndqi,,aq mnx nk blik naek mt0,,biaq mak nkan aq naek keta,..
tut...tut..aq naek mt0 dgn eda jgax,,,hahahha


tue lar pepatah kta ''air yang dicincang xkan putus "
hahahah,...lwak,..
0key lah,..smpai di sini ja cer aq,..t aq cqita ag nah..
tp sbulum tue,..tg0k pic adq aq yg c0mey nih,,,



kbyee,..assalamualaikum

No comments:

Post a Comment